Kızlar benim şubatın 2.haftası 32.haftamın içinde oluyorum. Yani 9 Şubat 32+1 oluyorum. Ben ilk haftası rapor alacağım yerime ücretli başlayacak 2.dönem direkt. İkinci haftası da rapor alsam 33.haftada izne ayrılırsam o 1 hafta doğum sonrasına aktarılır mı ? Yoksa 32.haftada direkt izne çıkmış gibi mi görünürüm? Umarım anlatabilmişimdir 🫠
Yani 32.haftada değil de 33.haftada dilekçemi verip ayrılmak istiyorum.