sunbloom123 Kızlar bugün doktora gittim yeterli ama azalma var dendi nasıl arttırabilirim veya stabil tutabilirim en azından
anneyim01 sunbloom123 bol su iç ve havuc yememi önermişti sizde havuc yiyln cok ayakta kalmayın yormayın kendinizi
twobabymomm sunbloom123 havuç suyu iyi ama biz 2 kilo havuctan 1 bardak anca çıkarıyorduk🫣bol bol havuç yiyebilirsiniz bana da az demişlerdi ama çok şükür doğuma kadar azalmadı
ozgeBudak006 Havuç suyu. İlk gebeliğim de benimde sınır altına düşmüş demişti doktor. 1 hafta boyunca havuç suyu sıkıp ıctım gittiğimde çoğalmıştı tavsıye ederim deneyın
anon123 ozgeBudak006 kaçıncı haftanızdaydınız peki arttı dediğinde? Benim de suyum geliyor sızıntı şeklinde 5 gündür ve artmaz sadece dengede kalmasını amaçlıyoruz dediler
gizorun Eğer gebelik şekeriniz yoksa havuç suyu ve deveci armudu derim. Deveci armudunu normal yiyebilirsiniz sulu ve şekerli olduğu için artıyor
gizorun Bze41 bana doktorum direkt suyunu içeceksin her gün bir bardak dedi. Bir su bard için 4-5 tane havuç gidiyordu
ozgeBudak006 anon123 34 haftalıktım sınır altında dediğinde. Yakın takıbe almıstım haftada bir gidiyorduk 1 hafta sonra gıttıgımde daha iyi normale dönmüş demişti
ferdanne Ya ben doktoruma sordum havuç suyunu sakın sakın dedi bebeğe çok zarar veriyor dedi k vitamini ama bazı doktorlar da tavsiye ediyormuş içmeye korkuyorum
anon123 yasemin110421 akıntı gibi değildi bildiğiniz suydu hastaneye gittim ertesi gün. Orada test yaptılar ve pozitif çıktı. O günden beri de gelmeye devam ediyor anlıyorsunuz zaten şimdi ben bunu yazarken bile ılık ılık aktı hissettim
Mamies anon123 merhaba benimde akıntım su gibi geliyor geldiğini ben hissetmiyorum tuvalete gittiğimde avuç içi kadar ıslaklık olduğunu görüyorum ama mesela sabahtan akşam 4 e kadar avuç içi kadar oluyor sadece acaba Amniyon sıvısı sızıntısı olabilir mi
anon123 Mamies bilemiyorum ama bugün ikinci kez hastane yatışım yapılıyor enfeksiyonum yükseldiği için. Siz de durmayın bi doktora gidin test yapıyorlar sıvıyı alıp kesin sonuç veriyor. İhmal edilecek bir şey değil
Htcmommyy2125 Mamies akıntınız çoksa eğer ondandır. En son ne zaman kontrole gittiniz. Kaç haftalıksınız
Mamies anon123 ben test yaptırdım amnisure testi negatif çıktı yanılma oluyor mu onda çünkü akıntım devam ediyor