btimurtas Merhaba 20 haftalık gebeyim bugün detaylı ultrasona gittim ense kalınlığı 6.5 mm ödem sendromu olabilir dediler bu şekil olan var mı kendi doktorum asla kalın değil gayet ince dedi ama şüpheye düştüm bilen yazabilir mi
dgngr btimurtas saçma slk felaket tellalı yorumlara bakma. Makine şaşmış olabilir. Benim iki arkadaşım da sağlam doğurdu ona da demişler. Boşver çok didikleme. Doktorun ince dediyse boşver. Bu saatten sonra aldırcak mısın
btimurtas dgngr bilmiyorum çok korkuttu kalbinde sıvı var ensesi bi tık kalın amniyosentez yaptır dedi doktoruma söyledim baktı asla kalın değil kalbindeki çokta önemli değil takip edelim ama ensesi kalın değil öyle birsey olmicak eminim ben dedi amniyosentezi de önermedi
melyyssa btimurtas bu doktorların amniyosentez sevdası daha doğrusu para sevdasıı😬 anlaşmalı olduğu bir yerde önerdi mi
dgngr btimurtas deraylınultrasonda yanlışlıkla hasta sanılıp düzgün çıkan çok çevremde üzülme kendi doktorunun dediğine bak
btimurtas melyyssa hayır detaylı ultrasonu çam sakura da yaptım amniyosentezi de orda ücretsiz yapılacakmış ama bebeğin düşme olasılığı var yapmicam kıyamam
yslmn İnşallah iyidir ferah tut kalbini🌸 Her cihazda aynı sonucu vermiyor. Bende bugün girdim detaylı ultrasona kalbinde minik bir parlaklık var dedi, tedirgin oldum açıkçası bir de plesenta rahme çok yakın dedi
btimurtas yslmn amin inşallah sizde iyi düşünün iyi olsun ilk kızımın da kalbinde delik var dediler kendi kendine kapandı inşallah düzelir 🤲