anneoluyorm Kızlar ben 7 haftalık hamileyim, folik asit kullanıyorum. Kayınvalidem sürekli çocuk şöyle olur çocuk böyle olur gerçekten psikolojim o kadar etkileniyor ki. Bu folik asit zararlı mı? Yoksa kullanımı önemli mi. Psikolojim bozuldu 🤦🏼♀️
buketdeniz19 anneoluyorm zararlı olsa doktorlar önermezdi kayınvalidene söyle doktorculuk oynamasın bence herşeyede yorum yapmasınlar ya canım takılma sen ben 3 ay önceden kullandım hamileyim hala da kullanıyorum sen dışardaki seslere kulak asma doktorunu dinle
Simayo anneoluyorm kayınvaliden hangi bilimsel çalışmaları yapmış? Nerenin tıp fakültesinden mezun olmuş? 😂 eğer bilimsel bir dayanağa göre söylüyorsa, kaynak göstermesini iste 😅 Ayar oluyorum az bilgili insanların çok konuşmasına…
anneoluyorm buketdeniz19 duymamaya çalışıyorum ama kafayı taktı, sürekli ablan kullandı mı? Senin annen kullandı mı? Teyzen kullandı mı? Saçma saçma sorular soruyor
anneoluyorm Simayo o kadar haklısın kii.. şu uygulamayı indirmesini ve takip etmesini isteyeceğim. Zaten haftasını gününü benden daha iyi biliyo :)
eed21 Biz hiç ilaç kullanmıyorduk. Eskiden ultrasonda yoktu. Hepsi zarar. Ne gidip makineye veriyosun kendini. Ahırdam çıkmıyorduk. Her işi yapıyorduk. Kocamıza hizmette ediyorduk. Bir sürü çocuğa da bakıyorduk. Şimdi her şeyi makineler yapıyor zaten. Zkkımın kkü…… Bunları diyenlere kulakları tıkayın tavsiyelerini de duymayın.
anneoluyorm eed21 aynı aynı birebir aynı şeyler.. gerçekten yeter diye bağırmak istiyorum ama çenesi durmuyor
kubos_ eed21 okumaya başlayınca ne diyor bu aramıza kaynana sızmış dedim sonunu görünce rahatladım xnsknd
anneoluyorm mutlusene canım biricik oğluşu var ya annesine her şeyi yetiştirir zaten benim söylememe gerek var mı sence 😁
buketdeniz19 anneoluyorm sanane onlar kullanmadıysa ben kullanıyorum benim bebeğim benim kararlarım herkes saygı duymak zorunda deyip kapat konuyu
mutlubalik anneoluyorm asıl zararlı olan folik asit eksikliği. İçeriği temiz olandan kullandığınız sürece çok faydalı
mutlusene anneoluyorm 😁😁😁 parti kur oy vercem kanka işin esprisi bir yana ama eskiden yokmuş doğru ama eskiden bu kadar paketli gıda da yoktu herkes köyde ne bulursa onu yerdi şuan mesela ne alsak içinde muhakkak bir şey oluyor belki folik asit de onu önlemek içindir bebeğin omur iliği için çok önemli mesela belki bir problem olsa bile onu Allah’ın izni ile düzeltir şifa Allah’tan tabiki bide eskiden USG de yoktu sezeryan yoktu bu kıyaslamalar yapılması doğru değil bide kullandığın marka çok iyi olsun eğer kullanamazsan deveci armut ıspanak portakal falan tüket foligi bol olan herkes Dr oldu ya boşver sen gülüm
Yucci anneoluyorm bende hamile kalmadan bir ay önce başlamıştım kullanmaya. Benimkide kullanma zararlı dedi detal dna tarama testi şeker yüklemesi falan da yapma sakın diyo bunların tavsiyesini asla dinleme tv da sabah programında duydukları her şeye inanıyorlar. Bir de biz yapmadık çocuklarımızda bir şey olmadı derler kafayı yersin gerçekten
minigim038 anneoluyorm kullanmazsanız spina bfida gibi hastalıklar oluşur Allah korusun. Eskiden hersey doğalmış şimdi nereye elimizi atsak ilaçlı hormonlu