Kızlar yarın sabah kontrolüm var çooook heyecanlıyım çünkü 35te gel doğumu konuşalım demişti doktorum. Her şey normalse normal doğum düşünüyorum ilk gebelik çok korkuyorum ama.. sezaryenden hiç korkmuyorum bazen bisey çıkar sezaryene alınırsam daha iyi olur gibi düşünceler geçiyor aklımdan saçma biliyorum ama.. hayırlısı olsun inşallah. Yarın çatı muaynesi felan yapar mı acaba doktorum? 🥹 ondan da çekiniyorum biraz olanlar beni aydınlatabilir miiii? Bi de benim bebiş 2 hafta önden gidiyor şimdi 37 ile uyumlu çıkarsa nasıl olcak bakalım 🤗