Zulfiye06 Kızlar doğum anında suya atılıp açılmasını beklendiğini biliyorum ama doğuma hazırlık döneminde de suyu içilebiliyormuş sanırım yapan var mı hiç
mervemerveee Zulfiye06 kesinlikle içme bana Dr uyarmıştı bebeğini kaybeden bile var sakın içmeyi düşünme diye