zeynokrktk bende 19. Haftadayım bir türlü kendini göstermeyen bebeğimin cinsiyetini dünkü kontrolümde öğrendim ayrıca bana da sıvımın biraz fazla olduğunu söyledi bende evde kendim ölçtüm tokluk 104 dü. Bugün beyaz ekmek yemeği ve şekere dair yiyeceklerden uzak tutmaya başladım kendimi cinsiyet öğrenmemize bile sevinemedim kafama çok taktım bu durumu inşallah kötü birşey yıktur perinatolojiye yönlendirdi randevumu bekliyorum bakalım umarım senin için de bir sorun yoktur