elif457_ kızlar yarın 36 haftalığım 10 Şubat’ta doğumum kısmetse bebeğim bugün 2800 gr dedi doktorum iyi dimi doktorum iyi olduğunu bir sıkıntı olmadığını dedi ama ilk kızım daha kiloluydu aklıma takıldı
G-k elif457_ 10 şubata daha 2 hafta var, her hafta 200 gr alsa 3200 olmuş olur. Bence ideal bir kilo.
NEHIR15555 Doktorun iyi dediyse canın iyidir ozaman doğuna yakında zaten kilo alır 10 şubata var daha muz süt ye iç yatmadan her sabah yumurta güzelce kilo alır
elif457_ G-k inşallah yaaa gerçi sağlıklı olsun bana yeter de insana çevresinin tuhaf yorumları olmasa daha iyi olcak
G-k elif457_ valla canım 3800 de doğurdan kimse maşallah demeyecek. Etrafı takarsan çok yıpratırsın. Bışver onlar fışkıran memeleriyle mahalleyi doyuruyordu😀