kizannesi_2 Ne kadar arayla kontrollere gittiniz ? 6 haftalık gebelikte doktor 12. Hafta gel dedi sizce arası çok mu ? Bana çok gibi geldi arası
Dryglgl kizannesi_2 normal ya ben de 6+6 gittim 11 de çağırdı ama ben 12 ye randevu aldım cinsiyet tahmini yapıyo benim doktorum 12 de o yüzden 😄
kizannesi_2 ikincibahar_08 evet duyduk 12. Haftada gel dedi diğer hamileliklerimde hangi haftalarda gittiğimi pek hatırlamıyorum
kizannesi_2 Gks_01 ikili 12. Haftada yapılıyordu sanırım tam bilmiyorum bana arası biraz fazla geldi hafta olarak
Gks_01 kizannesi_2 evet 12 de yapılıyor ben de 8 de tahlil sonuç almaya gitmiştim 12 de gel demişti 2 hafta sonra da sonuç çıktı o zaman ve cinsiyette gittim şimdi detaylını yaptır öyle gel 21 22 de dedi