Smiley87 12merve Bazı kişilerde kafaya takılınca da olmuyor canım . Mesela ben 😁ben sana tatil tavsiye ediyorum 😁 ben 2. Ye hamileyim ikisi de tatilde oldu 😂🙈
mrsdoruk 12merve kafaya takmamak neden hamile kalamıyorum diye kendini sorguya çekmemek bunları yaptığın zaman bil ki hamilelik olur
Selinnnce 12merve ovulasyon testi kullan kesinlikle. Iliskiden sonra ayaga kalkma ayaklarini havaya dik bekle. Ben sadece bunlari yapmistim
NimetDilmen 12merve Takvimim diye uyqulama var onu indir telefonuna. Orda son adet tarihini qirdiqinde hanqi qunlerde yumurtlama qününün düşük orta yüksek olduqunu yazıo. Ben onu takip ettim öyle kaldım
ecemtmr 12merve ovulasyon testlerınden al canım yumurtlama gunlerını takıp et o gunler ılıskı yasa ben oncesınde takvımden takıp edıyordum ama testle cok farklı zamanlar cıktı hos henuz hamıle degılım ama test takvıme gore daha ıyı oluyor. hayırlısı
Zeynepp23 12merve takmadığın ay hamile kalırsın.. ben takmadığım ay ve yumurtlama günlerini takip edemedim memleketteydim o ay hamile kaldım düşükle sonuçlandı ama hayırlısı iki aydır yumurtlama gümlerini takip etmeme rağmen hamile kalamadım umutsuzluğa kapılmayalım vardır zamanı Rabbim hayırlısını versin 🙏🏻
Nilayan 12merve canım bende 2 sene istedim Çok istedim hergün düşüyodum niye olmuyo diye sonra bıraktım Düşünmedim hiç Sonra hamile kaldım Stres sakın yapma düşünme