İkinci doğumumdu kızlar. İlk doğumum da normal olmuştu 38. Haftada geldi kızım. Bu hamilelikte 40 haftayı gördük ne zaman gelicek diye stres içindeyken c.tesi sabaha karşı kasılmalar ve ağrıya uyandım çok sık olduğu için doğumun başladığını anladım. Uyudum telrardan sabah 8-9 gibi kalktım kahvaltı duş vs eşimi uyandırdım ve sonra sancı takibine başladım. 10 dk aralık vardı hemen hastaneye gitmek istemedim. Kahve içmeden doğuramam dedim ve eşimle bi kahve içtik ve sonra sancılar 4 dk 3 dk bir inince hazırlanıp saat 15:00 te hastaneye gittik. 6 cm ile doğumhaneye alındım direk. İkinci gebelik olduğu için ebem hızlı ilerler doğumun dedi ve bir iki defa yürüyüş yaptım sadece. Ve çatala alındım açıklık 10 cm olmuştu bile. Ama ıkınmayı yapamadım sanırım bebek yukarıda kaldı. Sola dönüp her sancı geldiğinde ıkın sadece ayağa kalkamazsın artık dedi ve denileni yaptım. Bi yarım saat sola dönük yattıktan sonra üç ıkınmada saat 17:00 de bebeğim kucağımdaydı. Evet zor yönleri var ağrılar sancılar zorluyor ama sonunda herşey anında bitiyor ve unutuyorsunuz herşeyi
Rabbim herkese kolay bi doğum nasip etsin inşallah 🤲🏻💛