hafizebl Kızlar bebek doğduktan sonra yara olmaması icin göğüs ucu kremi kullanmayı düşünüyorum bebek emerken kremliyse ucu zarar verir mi
su656 hafizebl göğüs ucu kremini doğum yapmadan önce kullanmaya başlamak gerekiyor. Göğüs ucunu nemli tutması için. Ben lansinoh kullandım ,göğüs ucu kremliyken bebek emebiliyor bir sıkıntı olmuyor
3boysmom hafizebl ben ilk doğumumda da balmumu kapak kullanmıştım şimdi yine onu kullanıyorum sıfır yara gerçekten. hep nemli tutuyor. krem olarakta lansinoh sürdüğünüzde yıkamadan emzirebiliyorsunuz
Busranur_mnts hafizebl lansinoh falan silmeye gerek diyorlar ama benim içim rahat etmezdi ben incia aldım fşyatı daha uygundu boyu daha büyüktü 30lu haftalarda hafif hassasiyet başladı kuruluk olur gibi oldu 36 haftadayım kullanıyorum ara sıra iyi geliyo emzirme zamanına da hazırlık olur
hafizebl su656 ben mustelanin çatlak kremini kullanıyorum karnimda onu göğüs uçlarıma da sürüyorum faydası olur mu
Simayo Bebeğe bir zararı yok diye biliyorum ama birçok ebeden, yine de nemli bir peçete veya pamukla bebek emmeden önce kremin hafifçe temizlenmesi gerektiğine dair bilgiye denk geldim.
su656 hafizebl bu konuda bilgim yok. Benim doktorum lansinoh kullanmamı önermişti o yüzden hiç araştırmadım. Doktorum istersem zeytinyağı da süre bileceği mi söylemişti isterseniz sizde zeytinyağı sürebilirsiniz
hatice200 su656 ilk doğumumda doktor direkt fito krem yazmıştı ama eczacı hem söylemiş hem üzerine yazmıştı emzirmeden önce kremi temizlemek gerekiyor diye 2 gün falan kullandım sonra kendi sütümden sürüyordum uçlardaki yaralara o daha çabuk iyileştirmişti aklınızda bulunsun