kevsssi Kızlar selam 33+4 deyiz belimde iki gündür akşamları daha çok belirginleşen bir ağrı var böyle sızı gibi. Siz yaşıyor musunuz. İlk gebelik erken doğum vs Ondan da korkuyorum