Kızlar 3 günlük bebeğim var sarılık değeri sınıra yakın çıktı doktor yarın tekrar bakacak saat başı emziriyorum mamayla destekliyorum ama hep uyuyor uykusunda bile veriyorum faydası olur dimi başka neler yapabilirim.. Hiç uyanmıyor zorla sıkıyorum VS ama azıcık gözünü açıp kapatıyor. Çok üzülüyorum