rumusella Lekelenmem hala sürüyor ama bugün gidip tekrar kan verdim ilk 98 çıkmıştı 2 gün sonra lekelenmem olunca korkup tekrar gitmiştim acile o sıraki betada 197 bugünde tekrar verdim 4 gün oldu önceki kan vermeyle aramdaki süre çıkan sonuç 1192 iyi değil mi? Ama lekelenmem hala sürüyo.🥹
asil15 rumusella lekelenme normal yinede dinlenmeye çalışın tutunmada yaşanıyor şuan kesyi görmedikleri için sanırım ilaçta yapmamışlar kaç haftaliksin
Daisyy000 rumusella Lekelenme bazen normal olabiliyor canim. İlk çocuğumda hiç yaşamadım. 2.cocuguma hamileyken 4-9 hafta aralığında hep lekelenmem oldu
rumusella asil15 gittiğimde 4+3 tüm şimdi 5+2 yim 12’den sonra 3 olucak. Evet görünmediği için ilaçta vermediler.
rumusella Daisyy000 doktor herhangi bir şey söyledimi ya da ilaç verdi mi🥹 ilk gebeliğim biraz korkularım var yenmeye çalışıyorum 🙏bugünkü betadan sonra daha da rahatladım çok şükür
Seymakrtk 5 haftadan 7 haftaya kadar lekelenmem oldu ve çok mutsuz endişeliydim, şuan 8 haftalık olduk 7+2 de kalp atışını duyduk çok şükür. Endişelenmeyin dinlenin bol bol. Sağlıkla kavuşalım bebeklerimize 💕
rumusella Seymakrtk maşallah💖 darısı inşallah bana🙏 rabbim sağlıkla sıhhatle kucağımıza almayı nasip etsin🌸
rumusella Daisyy000 ha bizde uyuşmazlık yok. İlaçta henüz verilmedi yarın özele randevu aldım bakalım o zaman belli olucak
rumusella asil15 elimden geldiğince yapmaya çalışıyorum. Evde tek değilim olsam sıkıntı yaşamazdım ama kayınbabam bizde. Mecburen eşimin olmadığı zamanlar kalkıyorum.🥹
asil15 rumusella ağır iş yapmayın o zaman dinlene dinlene mesela yarım saat ayakta isen bir okadarda uzanmak lazim
rumusella asil15 aynen öyle yapıyorum🙏 işler beklese de olur illaki bir şekilde hallolur🥹🙏 çok teşekkür ederim