sematopal1998 arkadaslar ben gecen 2bucyk aylikken bebegimin oynadini kalp atislarini hisediodum 3ayla girdi pek hisedemiorum nasil hisedebilirim fikir verirmisiniz
duygumfoca sematopal1998 bu aylarda hissedilmez ki canım bağırsak hareketlerini hissetmiş olabilirmisin 17 haftalıkken bile seyrime şeklinde hissediliyor çünkü
duygumfoca sematopal1998 damar atmasıdır canım o kalp atışlarını karnından hisseedemezsin İç karnın küçükse seyrime şeklinde belki 14/15 haftalarda hissedersin