Merhaba hanımlar
23 gün önce maalesef 7 haftalik bebeğimi düşürdüm. Yaklaşık 10 gün kanama sürdü bitti.Bugun tekrar kanama başladı normal mi acaba ?Adet için erken gibi geldi bana düşük gercekleseli 23 gün oldu .40 günden önce adet olunur mu?Bu konuda fikri olan arkadaşlar yardımcı olursa sevinirim.