meltemerennn Kızlar 35+0 oldum doktor doğum şeklini belirlemedi 36.haftada gel çatı muayenesi ol dedi çok korkuyorum çok acıyor mu
atesvesu meltemerennn benim hiç ağrı acima olmadı kendimi serbest bıraktım kasmadim hissetmedim bile jel kullanıyor zaten doktor muayene ederken
namkol1 meltemerennn Benim canım acıdı yalan yok. Ama aşırı aşırı olan bir acı değildi çok kısa sürüyor zaten
Busranur_mnts meltemerennn kendini kasmazsan acımaz canım nefesini tutma belini falan kasma hiç vajinal muayene olmadıysan tedirgin olman normal ama kendini rahat bırakırsan kolay geçer