Gulsah7171 Kızlar 19+3 haftamız bazen gün içinde pıt pıt şeklinde hissediyorum 2-3 defa felan ne zaman sürekli olarak hissetmeye başlarım
[silindi] Gulsah7171 bende 19 da yavaş yavaş hissetmeye başladım ama 22 23 den sonra daha net tabi yine çok düzenli değil ama kendini belli ediyor eskiye göre 🤗
Neylin mucizemm11 içinizde çok yumuşak ve normal karın gurultusu gibi agrı yapmayan fakat sanki karnınız guruldamış gibi hissediyorsanız yada karnınızdan gaz kaçırıyormuşsunuz gibi bir his 😬😂o işte bebeğin hareketleri
Uykusuzgeceler mucizemm11 bebegın oldugu taraftan sanki biri damarınızı hafif çekiyor ve bırakıyor gibi segiriyor ☺️ bn öyle hissediyorum
Cnmcnm Bu haftalarda bebekmi bağırsak hareketimi anlayamazsın tam cnm biraz psikolojik:) 22-23 den sonra yavaş yavaş net hissedersin daha bebeğin küçük ve güçsüz çünkü:)
Cnmcnm Gulsah7171 çok normal cnm hepimiz öyleyiz benimde ikinci hamileliğim ona rapmen sabırsızdım :)
Tuce26 Canı bu hafta doktorum 20 cı haftadan itibaren hissedilir anne hisetmediğini söyluyorsa doktor olarak biz nie dıye ancak o zaman bakarız onun dısında hissetmek cok mümkün değil hissedenler varmı var ama 20 haftadır hissetmeye baslama evresi dedi
Tuce26 Birde böyle göz seyrimesi gibi seyelr hissedebilir issin bu dönemde o sekılde baslıyormus hareketler onun dısında o görünen hisler dahada büyüdükçe oluyormuş
mucizemm11 Uykusuzgeceler bazı zamanlarda hafif acıtıyor acaba o mu diyorum ama yine emin olamıyorum Rabbim en kısa zamanda varlığını hissettirsin bana 🙏🏻❣️