s123e Kızlar 22+1 im bebek hareketlerini hala kasığımda hissediyorum. Karnımda değil pıt pıt ve geçiyormuş gibi
senaakck s123e bende 20+3 oldum göbek deliğimin altında hissediyorum sürekli pıt pıt atıyor bazen de kayıyor gibi hissediyorum
Vildan17 Bende elimi karnıma koyduğum zaman pıt pıt geliyor elime ama hâlâ daha pek hissetmiyorum öyle 20+3 haftalık olduk ama tık yok daha
senaakck Vildan17 aynı haftadayız göbek deliğinin altında hissediyorum özellikle geceleri . İlk gebeliğiniz mi
helinnnn21 Kızlar merhaba 22 haftalık gebeyim kilolu gebeliğim var bazen hareketleri tam net hissederken bugün çok hissedemedim normal midir lütfen yardımcı olabilir misiniz?😏