prenses99 28 haftalığım 2 gündür çok şişkinlik var ne yesem gaz oluyor duramıyorum karnım taş gibi belimde ağrıyor asitli acı olan birşey yemiyorum ama yinede aynı siz nasılsınız bu durumda şurup falan verirlermi