_kbra__kbra_ Kızlarr 15+2 olduk yavrumla ama zaman durmuş gibi ya hemen büyümesini hemen doğmasını istiyorum sizde böylemisiniz Kaç haftadan sonrası hızlı geçiyo
sarilale123 _kbra__kbra_ bizde15+0 hareketleriniz hissediyormusunuz, ben bir an evvel hareketlerini hissetmek istiyorum tedirgin olmamak için
buse76 _kbra__kbra_ benim ilk 12 hafta geçmek bilmedi 13 den sonra su gibi akıyo şuan 17 oldum ne ara oldum ne zaman oldum bilmiyorum bide takip yapmadıkça daha kolay geçiyor günleri saymayın 😂
buse76 _kbra__kbra_ bide hareketleri hissetmeye başladım daha güzel geçiyor artık günler stresim biraz da olsa azaldı
_kbra__kbra_ sarilale123 hayır malesef hiç hissemetim ve çok korkuyodum acaba bebek iyimi neden tepki vermiyomu aklıma kötü şeyler geliyodu sorda yazdım ama çok noröalmiş çok geç hisseden bile varmış sağlıkla alalım kucağımıza inşallah
sarilale123 _kbra__kbra_ amin inşallah sanki ben arada hissediyorum gibi geliyor ama herkes çok erken diyo anlayamadım
_kbra__kbra_ sarilale123 hissediyosan o bebektir zaten bazıları erken hissediyo ama çoğunluk geç hissediyolar yinede hissetmezsen korkma ikeriki haftalarda hissedersin inşAllah
cansuvet Gerçekten benim 15-16 hafta sonrası uçtu gitti umarım sizin de öyle olur bizim de kız ☺️ Ben hareketleri 17-18 gibi tam hissettim
_kbra__kbra_ buse76 yaa ne güzel rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin benim hiç geçmiyor ya sanki hep 15.haftadaymşm gibi😄
buse76 _kbra__kbra_ 16 on başında hafif hissettim son 4 5 gündür daha net hissediyorum pıt pıt oluyor zaten anlıyorsunuz bebek olduğunu çok farklı bişey çünkü güzel duygular🥹💖
_kbra__kbra_ sarilale123 ilki kaç haftalıkken hissettinz bide acaba cinsiyett farklıysa erken yada gec oluyomu
sarilale123 _kbra__kbra_ ilki yirminci haftada hissettim erkekti, bu kız. Hiç bilmiyorum cinsiyet farkediyomu