Sudedemirer Yenmez diyorlar ama ben iki hamilelğimdede canım çektikçe yedim sıkıntı yaşamadım ama iyi pişmiş olsun yinede
hilu Esramerym ben sucuk hep yiyorum en başından beri ama bizim aldığımız tanıdığın ciftliginden sakatat yok içinde. Kaç kere dominostan falan pizza yedim onda sucuk vardı canım çekti kumru yedim sosisli falan hicbir zararlarını da görmedim