endlesslove1 tamam sende bence inşallah bir sıkıntı oluşmaz dediğim gibi 8 haftalık kullananlar oldu. Dr.um benim ilaç içme taraftarı değildir, bana bu agumentini içip bitirmelisin dedi. Ben yarısına kadar gelmiştim sağlıkocağı içme istersen dedi ama öksürüğüm gitmedi bitirince öksürük baya hafifledi.