Kızlar 12.haftadayım bugün devlet hastanesine kontrole gittim doktora cinsiyet tahmininiz nedir dediğimde ilk başta erkeğe benziyor erkek gibi dedi. Muayene sonunda da yani cinsiyet konusu çok arada kız da olabilir erkek de. Genelde bebekler gösteriyor ama seninki tam göstermiyor dedi. Bundan ne anlamalıyım kesin erkek midir böyle bi durum yaşayıp sonrasında değişen var mı bilgilendirir misiniz