merv__1 Arkadaşlar nasıl geçiyor ilk gebeliğe göre? Benim Şuan daha minik 7 haftalık kalp atışı için bi kaç güne gidicem 🙏🏻 belirtileriniz neler 2. Gebelik diye mi bilmiyorum hiç kasık ağrısı yaşamadım bunda sizde nasıldı belirtiler??
elatoriaa merv__1 ilk gebeliğim erkek 4 ay klozete bağlı yaşadım kustum bunda hiçbirşey hissetmiyorum bulantı falan da arada oluyor istifra olmadı çok şükür sadece bunda çok halsizim asla kalkamıyorum sürekli yatmak istiyorum ama ilkinde çok hareketliydim cinsiyeti bilmiyorum 14 haftalığım
sarilale123 merv__1 ilk gebeliğimde neyi yaşamadıysam ya az olduysa kat kat fazlasını bunda yaşadım mide bulantısı kusma sırt bel ağrısı.kasık ağrısıda şaka gibi 15.haftada başladı bakalım
shdaykn merv__1 benim bir yakınımda 2. Hamile onunda şuan koku hassasiyeti mevcut özellikle ev işlerini yaparken bulaşık gibi ilk kızında bıçak saplanıyormuş kasıgına sormustum bunda hasssasiyetten baska bir seyi yokmus bu kadar takılmayın belirtilere 7. Haftada daha her şey için erken 10 dan sonra bakın bakayım belirtilerinize 😁 inşallah olmaz da bellide olmuyor sakin kafayla kalp sesini duymayı bekleyin hormonlarınız yavs yavas oturuyor yerine
mervedogan12 1.gebeliğim kızdı 14-15. Haftaya kadar bulantı koku hassasiyetim vardı bu 2. Gebeliğimde bişey hissetmiyorum bulantım yok iyiyim ağrım falan da yok 11+2 bugün
merv__1 mervedogan12 kasık ağrıların oldu mu canım ben yaşamıyorum kasık ağrısı hiç 2. Gebelik rahmin esnektir normal diyorlar ilkinde çok oluyordu kasık ağrısı 🥲
merv__1 sarilale123 yaa benimde kızımda hiç bir şeyim yoktu kasık ağrıları dışında bunda bulantılar yeni başladı bide göğüs hassasiyeti yaşıyorum çok 🤭
mervedogan12 merv__1 yok canım olmadı çok bulantım oldu midem yanıyordu sürekli kusmak beni mahvetmişti şimdide hiç bişey yok bir kere buraya kesenin resmini atmıştım gören herkes kız dedi bakalım bende cinsiyetini merak ediyorum
merv__1 sara29 ben aksine ağrı yaşamıyorum canım kızımda çok olurdu kasık ağrısı bunda olmayınca tedirgin oluyorum bende sonuçta rahim büyüdükçe aslında hissetmemiz gerekir batmalar ağrılar diye düşünüyorum çevredekiler rahmin esnektir diyor 2. Den dolayı 🥲
merv__1 shdaykn teşekkür ederimm canım yarın gidicem kontrole dediğiniz gibi güzel haberlerle çıkarım inşallah 🥲🤲🏻
HayalD Ben iki bebeğimde de hasta gibiydim. Halsiz yorgun baş ağrısı mide yanması, bulantı, grip gibiydim . İkisinde de ilk aylarda kilo kaybı yaşadım.
aselimdurum merv__1 benimde üçüncü gebeliğim kızım 6 yaşında geçen sene bir boş gebelik öyküm var şuan 11 haftalık hamileyim ve benimde hiç kasık ağrım olmadı doğru düzgünce gebelik belirtim bile olmadı göğüs hassasiyeti vs hepsi 1 haftada geçti tansiyon sorunu dışında gayet iyiyim hamile değil gibiyim bende vücudumun bu hormonlara alışmış olmasına bağlıyorum bu belirtisiz hallerimi bebeğim sağlıklı çok şükür
merv__1 aselimdurum teşekkür ederim canım sağlıkla gelsin bebişin çok rahatlattı söylediklerin kalp atışı için yarın gidicem kasık ağrılarım olmadı diye bi tedirgindim inşallah duyarım kalp atışını 🥲🤲🏻
urazaslansmom İkinci gebeliğim. Birincisi erkekti çok rahat geçmişti bulantım olmazdı daha enerjiktim. Ama bu gebeliğim tam tersi. Bulantı koku hassasiyeti var. Bu kız. Gerçekten hurafeler doğru. Kız erkek hamileliği farklı oluyor
aselimdurum merv__1 hiç tedirgin olma hemde hiç bende hep çok tedirgin oluyordum çünkü ilk kızımda ciddi kasık ağrılarım olurdu bulantım vs hiç olmamıştı onda da zaten ama ağrılarım olurdu bunu doktora sordum rahim bağ dokuların eskisi gibi sıkı değil orada sen bir bebek taşıdın ve bunu biliyorlar onlarında bir hafızası var ağrım olmuyor diye sevin demişti 🥰
semahayall merv__1 bana 2. Daha zor geliyor , ilkinde prensestik 😅 şimdi ilk çocuk + evdeki iş güç hiç bitmiyor