canannurr 30+1 oldum ve artık iyice korkmaya başladım sürekli doğumu düşünüyorum stres oluyorum. İkisinden de çok korkuyorum ama normal düşünüyorum şuanlık tabi buna bebek karar vericek. Bir de özele gidiyorum yaşadığım yerden 1 buçuk saat kadar uzakta oda. Aniden doğumum başlarsa mecbur devlet hastanesine gideceğim ama burdakilere hiç güvenmiyorum. Sürekli bunları düşünüp stres oluyorum. Siz nasıl üstesinden geldiniz biraz moral verir misiniz
Havin49_ canannurr doğum 1.5 saate gerçekleşecek bişey değil ben normal yada sezeryan demiyorum tamamen bünye meselesi iki doğumuda tattım sezeyan daha iyiydi daha çabuk toplandım kimiside normal doğum sonrası hemen toplanıyor
ayaniz canannurr aniden doğumunuzun başlayacağını sanmam, suyunuzda gelse nişanda gelse sancıda gelse o mesafeyi gidersiniz illaki 😍 keske öyle pıt diye doğurabilsek ama vücut size önceden sinyal verecek zaten ,, bunun için gerilmeyin..
Pitircigin_annesi canannurr hiç stres olma ful teslimiyet 😀 doğum da hastanenede yetişirsin . Normal yada sezeryan ikisininde zorlukları kolaylıkları vardır . Sen sadece bebeginin güzel yüzünü düşün . 🌸
twobabymomm canannurr keşke bir buçuk saatte digum gerçekleşse canım ozellike ilk doğumlar malesef o kadar kolay olmuyor. Her şekilde bebeis ordan çıkacak onu düşün. Kucağına alacağın anı düşün gerisini boşver 🫰
sarilale123 canannurr ilk doğumunuzsa özellikle benim de uzaktaydı hastane, doktora nasıl yetişirim sancımda falan diyordum ama merak etme İlk doğumda ilk 2 saat içinde doğuramazsın zaten demişti.hiç stres yapmayın. Sancı başlamadan önce nişan gelir vesaire zaten sancılarda bir anda çok sıkılaşmıyor
gulsuakman canannurr valla gidersiniz o mesafeyi, benim suyum geldi hastaneye gittim doğumum 12 saat sonra gerçekleşti hayli hayli gidilir yani