honey2 İlk sezaryenimde asla hissetmedim bile, hemen taktılar ,a bu muymuş diye şaşırdım hatta.
2.sezaryenimde 3 ayrı kişi denedi beceremedi çok canım acıdı,bende sinirlendim doktoruma söyleyin taktırmıyorum,ameliyathanede uyuşunca takın dedim, çok şükür kabul ettiler(devlet) … Kesinlikle takan kişiye bağlı🥲