Seloloo alyoo ben de günde 4 tane prilam içiyordum çok rahatlattı, doğuma 1 hafta kaldı stresten geri bulantım başladı yeniden içmeye başladım kurtarıcım resmen
alyoo Seloloo Metpamid içeli 3 saat oldu bende halen daha aynı durumlar valla mecbur beklicem görüş gününü sanırım
hennaaa sarilale123 sizin yaşadığınız durumu yaşıyorum 14 haftalığız onzyd bile kusturuyodu şuan hastanede yatıştayım hiç birşey yiyemiyorum değerlerim hep düşmüş
sarilale123 hennaaa Rabbim şifa versin inşallah çabuk toparlarsınız o durdurmasaydı banada aynı denmişti
alyoo GizemOzdemirrr Onu da çok denedim ilk midemi gerçekten çok rahatlatıyo sonrasında ağzımda kalan şekerli tadı mahvediyor
GizemOzdemirrr alyoo çok iyi anlıyorum seni gerçekten sadece sabretmen lazım zamanı gelmeden hiçbir şey tam anlamıyla kesmiyor ama hepsi geçiyor ben bebişimi kucağıma aldım bile 1 haftalık oldu inşallah sağ salim sen de kavuşursun
alyoo GizemOzdemirrr Evet tek çözüm beklemek sanırım bu yolun başka çaresi yok gibi gözüküyor adına çokkkk sevindim upuzun sağlıklı yıllarınız olsun biz bekleyenlerde zamanında kavuşuruz inşallah yavrularımıza❤️❤️
mutlusene GizemOzdemirrr aaa bana 12 haftalıkken vermedi benimkisi şaşırdım yanlış anlama akıl vermek değil amacım bazı kadın dr lar direk veriyor ya nolur ne olmaz zararlı anlamında dedim kuşum benim midem çok felaket ama vermedi henuz