lotusflowers Üç takım pijama aldım gecelik düşünmemiştim ama lazım olur mu sizce. Sancı falan çekerken daha mı rahat ederim yoksa hastaneye gider gitmez hastane önlüğümü giydiriyolar? Devlete gidiyorum bu arada
Iremsel_ lotusflowers bende almıştım canım ama hiç gerek duymadım direk önlük giydirdiler sonra sezeryana döndü zaten bi daha da giyemedim eve getirdim öylece aldığıma pişman oldum yani
glcn_61 lotusflowers bende önlük vermemişlerdi etek götürmüştüm sancı sürecinde alttan muayeneler için rahat olmuştu bu defa gecelik düşünüyorum her ihtimale karşı gecelik alın önlük vermeyebilirler
papatyakokulugece lotusflowers gider gitmez vermezler önlüğü 😂 önce yatış işlemleri oluyor buda baya sürüyor ama üç takım çok aşko tatile gider gibi koymuşsun sen
lotusflowers papatyakokulugece ya ben bi ölü doğum yapıp sonra kürtaj olmuştum acayip bi kanamam vardı bütün pijamalarım kan içinde kalmıştı o yüzden korktum 🫠
sarilale123 lotusflowers doğuma kadar onlar önlük giydiriyor ama doğumdan sonra kontrole geldiklerinde ben gecelikle daha rahat etmiştim
papatyakokulugece lotusflowers madem süreci biliyorsun niye gider gitmez önlük mü giydiriliyo diyorsun
lotusflowers papatyakokulugece özelde olmuştum ve asla önlük falan vermediler kendi eşofmanlarımla durmuştum ve açıklık vs kontrol edilmemişti bu sefer normal bi doğum olacağı için belki sürekli muayene edeceklerdir bunları bilmiyorum. Yani can sıkıntımdan gecelik alıyım mı diye konu açmadım
papatyakokulugece lotusflowers özelde oldum bende önlük verildi pijama bir tane götürdüm onunla çıktım sen yinede üç dört koy kanama çoksa