Benimde 250199 kullanıcısı gibi aynı sürecim oldu hafifte tansiyon yüksekti ama dinlenmemi, stresten uzak kalmamı söyledi doktor. Hamilelikte vücut 2 kişilik çalıştığı için normal dedi, ilaç var ama bebek için zararsız diyemem sana kalmış ama ben tavsiye etmiyorum dedi. Bende öyle durumlarda dinlendim, hava aldım, ılık duşa girdim, uyudum ve şuan 34. Haftadaym öyle bir sıkıntım kalmadı