nazshn 23 hafta ıkız gebeyım bazen bebeklerın hareketini vajinada hissediyorum içimden bişey kopuyo böyle saniyelik sizdede olan varmı
mrvtcskn nazshn evet bende de oluyor ilk zamanlar çıkacak mı diye korkuyordum şimdi de hareketleri ile vajinamda iğne batması ya da bıçak saplanması gibi sızı yapmaya başladı 😁
gamze6p @nazshn 25. Haftadayım bende de durum bayadır böyle benim Bebeto hep kasıktaydı şimdi de aynı şekilde ve bazen ayağı çıkacakmış gibi oluyor bazen bir tekme atıyor o an akıntı geliyor felan. Çok zor bir durum
nazshn gamze6p benım kasığada tekme atıyor ama bazen biyere değiyor vajina içinde bişey kopuyo içimden saniyelık😅
3535abc 28 haftalık bende orda hisediyorum ve böbrekte stent takılı onun agrısıda var vajinada ☹️ Allâh yardımcımız olsun🤲🤲
dozkaraca 3535abc Böbreğe antenti nasıl taktılar? Anestezi aldınız mı ? Bana da takılabilir de merak ettim
3535abc dozkaraca ewet 12 haftalıkken belden aşağa uyuşturdular stent takıldığı için kanama oluyor sadece idrar yaparken
sumeyyesummerr nazshn 30 haftalığım 3 haftadır vanija hissediyorum. Önceki bebekte ufak tekmeleri zar zor yukarlarda hissederdim. Şimdi sanki aşırı hareketli ve aşşağılarda sızlatan hareketler