Acemiiiii kilo almamak için yaptığım şeyler :
Her sabah tartılmak (kiloyu sürekli kontrol ediyorum, eğer arttığını görürsem o gün hafif yiyorum )
Kilo yapacak bir şey yiyecek olursam sürekli kendime bunu gerçekten canın istiyor mu diye soruyorum , aldığın kaloriye gerçekten değer mi , bebeğe bile gram faydası yok diyorum.
Bir de tartıda fazla görürsem o gün dikkat ediyorum ki ertesi güne düşüreyim