Pambuk ayy bir sey soracagim. Kasap et kedi ciger erdi gibi olacak ama. Tansiyonunuz ne zamandan beri yüksek? Benim 31. Haftadan beri.yüksek sürekli ölçüm yapiyoruzda bir de kan sulandirici igne kullaniyorum bu sekilde normal dogum mümkün gözükmüyor diye okudum. Doktorunuz da 36. Haftada alalim dedi. Normal dogum yapabilir.miyim acaba ? Sizin tansiyon gibi benim tansiyonda normal doğum yapmayi doktorunuz izin verdi ise bende yaparim herhalde. Rabbim yardimciniz olsun. Bir de ayetel kursi okuyun Efendimiz(s.a.v) Hz. Fatimanin sancilari baslayinca okunmasini tavsiye etmis.