Selam şuan 7+1 her hafta geçişlerde kısa süreli az miktarda ya kanama ya da çok açık pembe lekelenmeler yaşıyorum her doktora gittiğim de hiç bir sorun yok kalp atışını 6.haftada duydum demekki hormonlar değişince oluyor ya rahim büyüdükçe içerde ki damarlardan gelen bir şey oluyor