Papatya05_ 445544 Allah Allah erken olmuş sizinki genelde 32 34 de falan olur dolanma 🌸🌸 34. Haftada bi tur 36. Haftada 2 tur dolamıştı benim oğlum 38. Haftada açmıştı sizinki de belki açar
Gnssss 445544 merhaba bende 25 haftalığım benim bebeğimin de bi kez dolanmış bana da hareketlerini iyi takip et dedi geri de açabilir böyle de doğabilir dedi bende ağladım modum aşırı düştü 😞 Rabbim bize bağışlasın
aselimdurum 445544 daha bebeğin küçük yeri geniş geri açar kuzum hiç stres olupta bebeğini de strese sokma 🌸
445544 Gnssss amin amin Rabbim korusun inşallah bende aynı durumdayım dua edelim inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 😔
izelaren Benimde 32. Haftada falan doktorum iki tur kordon var 3 tur olursa normal doğum önermicem dedi ama hareketlerini takip et falan demedi. Ben instagramda fenomen bir doktora sordum soru cevap yaptığında oda dedi ki hiç bir hastama bu bilgiyi vermem yani kontrolden çıkıp eve gittiğinde de kordonun dolanıp dolanmayacağını nereden bilebiliriz anne için gereksiz stres. Ben çok rahatlamıştım sizde çok takmayın hareketlerini takip edin ama stres yaratmayın kendinize
445544 izelaren valla çok doğru söylemiş ama yüzde 1 de olsa takip gerekli dedi alet bile almayı düşünüyorum ya dinlemek için öyle ki stres oldum ama inşallah açar hiç gerek kalmaz muayene etmeyi öne çekti biraz
emir1885 Ben dün kontrole gittim 16. Hafta banada boynuna kordon dolanmış ama hareket halinde açılabilir yine dedi başkada birşey demedi tehlikeli mi değil mi anlamadım
mervepolat34 Benim kızımda da dört tur dolanmıştı kalp atışları nst de hep zayıftı ama doğunca öğrendik öyle olduğunu, elhamdulillah birşey olmadı ama doktorların suçuydu kızım çok hareketliydi ama her kontrolde kalp atışları zayıftı zaten farketmeleri gerekirdi
minikimmmmmmmm haftadayım bugün kontrolde kordon dolanması olmuş çok hareketli olduğu için kendi kendine dolanmış kendi kendine açar dedi şu an bir risk gözükmüyor dedi ama yine de hareketlerini kontrol et dedi haftaya tekrar kontrole gideceğim