taze_annee_ canım diyelim ki 100 mg şeker yüklemsini de yaptırdınız şeker çıktı
Doktorunuz ilk diyet yapın ölçüm yapın diyor bu şekilde eğer sınırlar arasında çıkıyorsa o zaman doğuma kadar diyetle ilerliyorsunuz ama şöyle diyet yapıp hala yüksek çıkanlar oluyor o zaman endokrine gidiyorsunuz insülin başlatıyorlar falan bende 30. Hafta şüphelenildi o zaman başladım diyete hala devam ediyoruz 36. Haftadayım
- Haftada suyum normale gelmiş gelişimi 2 hafta öndeydi 1 haftalık öndeydik
Yani diyetle toparlayanlar da var biraz zorluyor tabi ama yapacak bişey yok