_Umayinannesi işte benim kadın doğum doktorum da özelde. Özel takipliyim ama aynı zamanda devlete de gitmiştim ilk kan tahlilleri için. Doktorum 16 dan itibaren randevu almaya bak 20-24 arası yapılıyor anca bulursun demişti ben de anlamamıştım neden bir ay diye. Sonrasında 15. Haftada devlete gittim sevk açılması gerekiyormuş onu yaptırdım. 18 e giriyorum o zamandan beri randevu araştırıyorum mümkün değil bulamıyorum tamam daha 24 e kadar 6 hafta var ama bulan nasıl buluyor asla anlamadım. Eşim de hiç uğraşma yapam devlet hastanesi 1.5 saatlik mesafede İstanbul daha yakın dedi oraya gider orada özelde yaptırırız yapacak bir şey yok dedi ben de ailem İstanbul’da olunca orada araştırmaya başladım ki İstanbul’daki devletlere bile randevu baktım ben haftalarca. En sonunda da tıp merkezini buldum Oraya sordum radyoloji uzmanı dediler. Cuma günü de doktoruma onu soracağım radyoloji uzmanına yaptırabilir miyim kaçıncı haftada gitmem daha uygun diye