Deletedmom_8793 Kızlar bugün 30+0 haftalık olduk sağ tarafıma adet sancısı gibi sancı oluyor dün akşam da sinek ucu gibi kan gelmişti ama bebek hareketleri iyidi
Moz Deletedmom_8793 kan demeseydin normal derdim ama kan dediğin için dr a gitmeni öneririm nst ye bağlasınlar
ylnydgd Deletedmom_8793 kanama lekelenme sıkıntılıdır doktorunuza haber verin ya da acile gidin derim.