Herkes yazıyordu. Umut olsun diye bende yazmak istedim.
- Haftadan itibaren alta vuran baskı, kasılmalar ile erken doğum olabileceği sinyallerini vermişti kızım. Ve ciğer geliştirici vurulmuştu. Bir süre sadece yattım, doğum iznine ayrıldım ve buradaki kaynana dedikodulari ile günlerimi geçirmeye başladım 🙃 36. Haftaya girdiğimde belli belirsiz kasılmalar yaşıyordum fakat çok kondurmuyordum. 36+2 de normal kontrol için doktoruma gittim. On dakikada bir sancı cikti. Biraz daha dayanalim diyerek serum aldım. Ve yine ciğer geliştirici vuruldu. Ama seruma rağmen sancılarım 6dakikada bire düştü. Nst 100-120leri görüyordu. Acikligim 3 santimdi. Zaten sezeryan ile doğum yapacaktım. 16 ocak günü kızımı sezeryan ile kucağıma aldım. Çok şükür küvöze alınmadı. İlk sezeryane göre gayet rahat geçti. Hiç buradaki kötü senaryoları okumayın. Herkesin doğumu kendine özeldir. Ay ilk ayağa kalkış, ilk baskı falan diye çok yazı okumuştum. Ama hepsi bir şekilde geçiyor ve Minnoş yavrunuzun kokusunu içinize çekmek kalıyor.
Herkese saglikli doğumlar dilerim 🌷🌷🌷