Gamzekrkc1 Şimdi dediklerimi dinle,sonra bana dua edersin🥲
Her emzirme sonrası fito ve hametan kremi karıştırıp sür sonra göğüs kalkanı tak, emzirmeden önce muhakkak yıka.
3-4 gün hiç aksatmadan bu şekilde yap.Gececek..
Ben 4 ay ağlayarak emzirdim.
Emzirme danismanlari, dermatologlar,genel cerrahlar gitmediğim kalmadı. En son gittiğim bu cerrah bunu önerdi ve bu sayede geçti. Dediğin gibi benimde kabuk bağlıyordu, emzirirken kanıyordu çok kötüydüm..
Bide kahverengi kısmı komple ağzına verdiğinden ve doğru emzirdiginden emin ol.(Ankaradaysan ücretsiz yardım eden emzirme danışanı önerebilirim) 2saatten kısa emzirme ki iyice uçların dinlensin iyileşsin.
İnsallah rahatlıkla emzirdigin günler bi an önce gelir❤️
Bu arada lansinoh o kadar işe yaramıyor ki elini açıp dua etsen daha çabuk iyileşir 🤭