Merhaba anneler bugun ozele gittim bacak arasina bakti bostu %70 kiz dedi 12+5 deyiz hu arada ogleden sonr da ikili tarama icin perinatolojiye gittim oradaki doktora sordum tahmininiz var mi diye erkek gibi ama emin degilim sabki erkek yukurtaliklari gordum dedi sizce ne bu gotuntuyu e nabizdaki videodan yakaladim nun gozukuyor mu 