Kızlar 8+4 gebeyim. 2 haftadır mantar mıdır enfeksiyon mudur nedir akıntm yogun. Ara ara kasıntı da oluyor peymir kesiği gbi akınyı yesil renk.
Doktor haftam küçük diye ilaç vermiyor. Sadece urocare diye bir takviye verdi tek şase o da hafifletmedi. Hafifletmek ne yapabilirim
İç çamasr pamuklu ve ütülü giyiyorm baska tavsiye var mı