Ben kendi tasarımım vardı aklımda 5 çekmece yaptırdım ilerde de rahatlıkla kullanması adına.. eşim mobilya fabrikasında çalışıyor mdf oraya kestirip mobilyacıya yaptırıcam 😌 internetten ben orta sehpa almıştım gerçekten pişman oldum aynı paraya kestirip yaptırmak hemde mdf olarak yaptırmak daha mantıklı internetten gelen ürünler bana hep sunta geldi 😒😒