zeynepakbaba benimde 21. Haftadan beri hunileşme var canım 26. Haftamda sadece dikiş tutuyor bebeği denildi. Zaten dikişin amacıda o, çok ağladım zırladım ama Allah ıma şükürler olsun 30. Haftama geldim🤲🏻🤲🏻 tabi ben devmalı yatıyorum iğnelerim ilaçlarım var düzenli kullanıyorum. Herkese sağlıkla nasip olsun inşallah