Merhaba aşılama tedavisinin 12. Günündeyim çatlatma iğnesi vurulalı o günü sayınca 14 saymazsak 13. Gün 4 gündür gebelik testi yapıyorum silik çizgi çıkıyor bugün yine yaptım silik çıktı gebelik var mıdır sizce yoksa hala iğne etkisinden dolayı mı pozitif çıkıyordur 🥹