31+1 olduk bin şüküürr🌸
Geride kalan her bir gün resmen şükür sebebi oluyormuş sahiden. İnsan böyle süreçlerde daha da iyi anlıyor bazı şeyleri.
İnceden kasılmalar başladı, ödemler baş gösteriyor, ağırlaşmalar hat safhada🥹Sizlerin haftaları nelerrr, nasıl geçiyor süreciniizz, doğuma ne kadar kaldı💓