Merhaba 17+3 haftalık hamileyim
Gebelik öncesi subseröz yani rahim dışında büyüyen miyomum olduğunu biliyordum doktor zararsız ve küçük demişti. Ne zaman 14. Haftaya geldim şiddetli ağrım başladı sağ kasığımda altta yumurta kadar büyük sert bir şey geliyor elime 4,5 cm den 6,5 cm olmuş hızlı büyüme yaptığı için ağrı normal deyip gönderdi bi hafta çektim şimdi 3 hafta sonra tekrar başladı ve elime geldiğine göre bence çok daha büyüdü haftaya doktor kontrolüm var ama ağrıdan eğil duruyorum gece sürekli ağrıyor sağdan sola dönerken içimde sallanan bir şey var gibi hissediyorum sürekli aşağı doğru bir baskı var. Miyom dışardan görüntü olarakta çok belli ve baya aşağıda bu şekilde normal doğum yapanlar var mı? Bu miyom patlar mı acaba aşırı endişeliyim hiç bir şey yapamıyorum sadece yatıyorum 😢😢