XBirmelekannesiii Kızlar 11+2 yım dub geceden berı kuyruk sokumum cok ağrıyor bugun sabahtan berıde kasıklarım cok agrıyor dusukmu yapcam acaba yârın kontörülm var beklemelımıyım acıle mı gıtmwlıyım
buse76 XBirmelekannesiii çok şiddetli bir ağrıysa durmayın hiç gidin benimde oluyordu ama geçiyordu dinlenince
XBirmelekannesiii Busrapolat_ yanı uzanınca duruyor gıbı ıkıncı gebelıgım ılkınde de boyle oluyordu kanamalı ama bunda kanama yok