Aysenur5571 merhaba öncelikle geçmiş olsun korkulacak birşey yok bence benimde 4.10 çıkmıştı ilk haftalarımda şuan34+3 haftalık hamileyim geri sayımımız başladı diyebilirim gayet sağlıklıyız doktorumuz ilaç başlamıştı hala kullanıyorum ve değerlerim düştü olması gerektiği gibi şuan korkmayın ilaçları düzenli kullanın ve en önemlisi süt ve stresten uzak durun doktorum bana öyle demişti süt yerine yoğurt yada ayran tüketebilirsin demişti bende öyleyaptım şuan gayet sağlıklıyız içini ferah tut umarım hayırlısıyla sağlıkla alırsın kucağına🫶🏻🎀